سینی چوبی پیتزا | تخته سرو پیتزا | سینی سرو پیتزا

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : لوازم جانبی فر
فروشنده :
گروه تولیدی حیران
زمان تحویل:
1 روز تهران 3 روز شهرستان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
کلمات کلیدی :
معرفی اجمالی محصول

از سینی چوبی پیتزا حیران برای قرار دادن پیتزا درون فر و سرو پیتزا میتوان استفاده کرد
سینی چوبی پیتزا | تخته سرو پیتزا | سینی سرو پیتزا همگی نام یک محصول می باشند که برای سرو پیتزا از آن استفاده می شود. اگر طرفدار پر و پا قرص پیتزا باشید حتما ترجیح می دهید این غذای خوشمزه و پرطرفدار را در منزل نیز درست کنید. برای این کار می بایست تمامس تجهیزات مورد نیاز برای سرو پیتزا را داشته باشید. تخته سرو پیتزا یکی از وسیله هایی است که شما می توانید با داشتن آن پیتزای خوشمزه خود را سرو کنید. این نوع تخته بهترین سطح برای آماده سازی پیتزا است.
اگر تخته دسته داشته باشد می توانید به راحتی آن را جابجا کنید و از آن جایی که چوب گرما را منتقل نمی کند نگران داغ شدن دسته آن نخواهید بود. همچنین می توانید پیتزا را بر روی آن با استفاده از کاردک پیتزا برش دهید و غذای خوشمزه خود را نوش جان کنید.

تخته سرو پیتزا

استفاده از تخته های چوبی برای سرو در میهمانی ها و حتی در منزل این روزها بسیار پر کاربرد شده است چرا که می تواند حس زیبایی و متفاوتی را برای شما به ارمغان آورد. خرد کردن سبزیجات بر روی تخته و یا سرو مزه بر روی آن نیز از دیگر کاربردهای تخته های سرو می باشد. یکی از گزینه ها تخته سرو پیتزا می باشد که مخصوص سرو کردن پیتزا است و به همین دلیل دسته دار و گرد می باشد.
استفاده از این نوع ظروف مخصوص برای سرو غذاهای خاص، حس خوبی را هم در آشپز و هم در مصرف کننده ایجاد می‌کند. این محصولات از منبعی طبیعی به دست می آیند و در مراحل تولید آن ها از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی شود و احتمال نفوذ مواد شیمیایی و سمی به مواد خوراکی تقریبا صفر است. از سوی دیگر وزن بسیار سبک ظروف می تواند مزیتی مهم شمرده شود و شما را از زحمات اضافی معاف کند. بنابراین مهم نیست سایز پیتزا شما تا چه اندازه بزرگ است، شما به راحتی می توانید آن را به میز پذیرایی انتقال دهید.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید ظروف تهیه شده از چوب در اثر رطوبت و تماس با مایعات دچار افت کیفیت نمی شوند و فرم اصلی آن ها هیچ تغییری نمی کند و به همین دلیل برخورداری از آن یک مزیت مهم برای ظروف پذیرایی و آشپزخانه به حساب می آید. بهتر است برای تمیز کردن این نوع تخته چوبی از آب گرم و مایع دستشویی استفاده کنید و شستشوی دستی انجام دهید. برای این که از ترک خوردن آن‌ها جلوگیری کنید زمانی که شروع به کمرنگ شدن کردند، آن‌ها را با یک حوله که آن را با مقداری روغن بچه چرب کنید.
به یاد داشته باشید از روغن زیتون یا روغن‌های گیاهی استفاده نکنید زیرا موجب پوسیدگی آن‌ها خواهد شد. همچنین تخته‌های چوبی را خیس نکنید زیرا ممکن است تاب بردارند. استفاده از ماشین ظرفشویی گزینه مناسبی برای شستن بشقاب چوبی پیتزا نیست. از این تخته علاوه‌ بر پیتزا، می‌توان برای سرو برگرها و سوخاری‌‌ها هم استفاده کرد.

سینی زیر پیتزا

سینی زیر پیتزا همچنین انتخاب خوبی برای استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها نیز می باشد. مهم ترین ویژگی این سینی های چوبی این است که میکروب را جذب نمی کند و فرایند تمیز کردن آن نیز بسیار راحت است. همچنین چون از نظر ظاهری مشتری پسند می باشد می تواند گزینه خوبی برای جذب مشتری نیز محسوب شود. سینی زیر پیتزا چوبی را می توانید به صورت عمده خریداری کنید و آن را در رستوران و یا فست فودی خود استفاده کنید.

سینی سرو پیتزا

خرید سینی چوبی یا سینی سرو پیتزا یکی از محصولات مورد نیاز برای فست فودی ها و رستوران ها می باشد. این تخته ها از بهترین چوب ساخته می شوند و به همین دلیل طول عمر بالایی دارند و حداقل چندین سال می توانید از آن ها استفاده کنید. سینی سرو پیتزا اصولا چوبی است و دارای یک دسته می باشد که به راحتی بتوانید پیتزای داغ خود را با آن جابجا کنید.

قیمت تخته پیتزا

از آنجایی که برای ساخت تخته چوبی پیتزا از بهترین جنس ها استفاده می شود به همین سبب بر روی آن نیز شیارهایی شبیه به تکه های پیتزا کشیده شده است که زیبایی آن را دوچندان می کند. اگر می خواهید یک خرید با قیمت مناسب داشته باشید می توانید به تولیدی حیران مراجعه کنید. برای خرید مستقیم از تولیدی و یا قیمت تخته پیتزا می توانید به وب سایت حیران مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.