رویه مرجوع کالا

قوانین مرجوعی کالا

 

  1.  مرجوع کردن کالا تا 7 روز پس از تحویل مرسوله  امکان پذیر میباشد.
  2.  کالا ها تنها در صورت وجود مشکلات فنی ، عدم تطابق با کالای سفارش داده شده (رنگ ، سایز و...) و حک اسم یا عکس اشتباه ، پس از تایید کارشناس امکان مرجوعی دارد.
  3. کالای استفاده شده ، روشن شده(فر پیتزا) قابل مرجوع نیست. 
  4. مرجوع کردن کالا تنها با ارسال کالای معیوب امکان پذیر است بنابراین کالای دریافتی را حفظ نمایید.
 

نحوه ارسال کالای مرجوعی :

 

  •  لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  •  از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
  •  برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری و ..... به همراه کالای اصلی ارسال شود.

 

اگر ساکن تهران هستید:

 جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری حیران با پشتیبانی هماهنگ کنید.

اگر ساکن شهرستان غیر از تهران هستید :

بعد از هماهنگی با پشتیبانی مرسوله را با پست به آدرس اعلامی ارسال نمایید

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 

- اگر مشکل مطرح شده از سمت مشتری به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش حیران برسد، هزینه‌های ارسال به عهده شرکت حیران است.

- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به شماره 09128398820 واتس آپ نمایید .

 


نحوه ثبت  درخواست  مرجوعی کالا  :

 

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  1.   وارد پروفایل خود شوید و از قسمت تیکت های پشتیبانی، درخواست خود را ثبت کنید و دپارتمان را خدمات پس از فروش انتخاب نمایید و عکس کالای معیوب را پیوست نمایید .
  2.   یا پیام خود را توسط شماره 09128398820 در واتس آپ حیران ارسال کنید.

 

پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.