رویه مرجوع کالا
قوانین مرجوعی کالا
- مرجوع کردن کالا تا 7 روز پس از تحویل مرسوله امکان پذیر میباشد.
- کالا ها تنها در صورت وجود مشکلات فنی ، عدم تطابق با کالای سفارش داده شده (رنگ ، سایز و...) و حک اسم یا عکس اشتباه ، پس از تایید کارشناس امکان مرجوعی دارد.
- کالای استفاده شده ، روشن شده(فر پیتزا) قابل مرجوع نیست.
- مرجوع کردن کالا تنها با ارسال کالای معیوب امکان پذیر است بنابراین کالای دریافتی را حفظ نمایید.
نحوه ارسال کالای مرجوعی :
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری و ..... به همراه کالای اصلی ارسال شود.
اگر ساکن تهران هستید:
جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری حیران با پشتیبانی هماهنگ کنید.
اگر ساکن شهرستان غیر از تهران هستید :
بعد از هماهنگی با پشتیبانی مرسوله را با پست به آدرس اعلامی ارسال نمایید
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر مشکل مطرح شده از سمت مشتری به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش حیران برسد، هزینههای ارسال به عهده شرکت حیران است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به شماره 09128398820 واتس آپ نمایید .
نحوه ثبت درخواست مرجوعی کالا :
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- وارد پروفایل خود شوید و از قسمت تیکت های پشتیبانی، درخواست خود را ثبت کنید و دپارتمان را خدمات پس از فروش انتخاب نمایید و عکس کالای معیوب را پیوست نمایید .
- یا پیام خود را توسط شماره 09128398820 در واتس آپ حیران ارسال کنید.